Medicinalvirksomheden Leo Pharma, der udvikler medicin mod kroniske hudsygdomme, ønsker som et led i en ny strategi at udvikle en virtuel platform, hvor patienter med kroniske hudsygdomme kan søge og dele information om deres sygdom. Det skriver Berlingske. Den virtuelle platform er en smart web- og app-baseret løsning, som skal give patienterne større viden om og kontrol med deres medicin. Herved bevæger Leo Pharma, ifølge virksomhedens koncernchef Gitte Aabo, sig væk fra alene at beskæftige sig med klinisk medicinafprøvning af...
Leo Pharma køber rettigheder til eksperimentelt hudmiddel
Skriv en kommentarLeo Pharma ansætter ny europæisk direktør
Skriv en kommentarLeo Pharma gør klar til milliardopkøb
Skriv en kommentarLeo Pharma omorganiserer bestyrelser
Skriv en kommentarLeo Pharma investerer i appudvikler
Skriv en kommentarHudmidler får klausuleret tilskud
Skriv en kommentarHandelssaftale kan booste dansk lægemiddeleksport
Skriv en kommentar
Leo Pharma udvider produktion i Danmark
Skriv en kommentarLeo Pharma vil atter afpøve medicin i Danmark
Skriv en kommentarMedicinalproducent køber rettigheder til opfindelse fra Bispebjerg Hospital
Skriv en kommentarNovo og Leo øger åbenhed om forskningsdata
Skriv en kommentar