Leo Pharma investerer i appudvikler

Leo Pharma har offentliggjort, at det har investeret i det hollandske firma SkinVision, der udvikle dermatologiske apps til mobiltelefoner. SkinVision har udviklet, der kan analysere billeder af modermærker taget med mobiltelefon. Appen kan på baggrund af billedet komme med en vurdering af risikoen for, at modermærket er et tegn på unormal vækst.    Leo Pharma forventer, at Skinvision kan udvikle tilsvarende apps til andre hudsygdomme, og Kim Kjøller, Senior Vice President for Global Development hos Leo Pharma, glæder sig over...

Denne artikel er forbeholdt abonnenter.

Log indEller opret en brugerprofil for at få adgang til artikler.Opret konto

Prøv Dagens Pharma gratis i fire uger.

Tilmeld dig og få gratis adgang til alle artikler på Dagens Pharma i fire uger. Du modtager også nyhedsbrevet, med de seneste nyheder og historier fra pharmabranchen, fire gange ugentligt (mandag-torsdag). Prøveabonnementet er helt uforpligtende og udløber automatisk efter prøveperiodens udløb.

  • Hidden
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.


Allerede bruger? Log ind