Leo Pharma har offentliggjort, at det har investeret i det hollandske firma SkinVision, der udvikle dermatologiske apps til mobiltelefoner. SkinVision har udviklet, der kan analysere billeder af modermærker taget med mobiltelefon. Appen kan på baggrund af billedet komme med en vurdering af risikoen for, at modermærket er et tegn på unormal vækst. Leo Pharma forventer, at Skinvision kan udvikle tilsvarende apps til andre hudsygdomme, og Kim Kjøller, Senior Vice President for Global Development hos Leo Pharma, glæder sig over...
Leo Pharma ansætter ny europæisk direktør
Skriv en kommentarLeo Pharma gør klar til milliardopkøb
Skriv en kommentarLeo Pharma omorganiserer bestyrelser
Skriv en kommentarHandelssaftale kan booste dansk lægemiddeleksport
Skriv en kommentarLeo Pharma vil udvikle app for patienter med hudsygdomme
Skriv en kommentar
Leo Pharma udvider produktion i Danmark
Skriv en kommentarLeo Pharma køber rettigheder til eksperimentelt hudmiddel
Skriv en kommentarLeo Pharma vil atter afpøve medicin i Danmark
Skriv en kommentarMedicinalproducent køber rettigheder til opfindelse fra Bispebjerg Hospital
Skriv en kommentarNovo og Leo øger åbenhed om forskningsdata
Skriv en kommentar
Amgros-direktør: Nordiske landes fælles medicinindkøb danner skole Amgros og Nordisk Lægemiddelforum har udviklet en model for tværnationale udbud og indkøb af lægemidler, som måske kan finde vej til andre EU-lande.
Skriv en kommentar