Fruergaard undskylder Linkedin-kampagne for Saxenda

Et Linkedin-opslag med skjult reklame har fået Novo Nordisks’ landechef i Storbritannien til at træde tilbage som præsident for den britiske medicinalindustris brancheforening.
Foto: Valdemar Ren
Foto: Valdemar Ren
af marketwire og mikkel aabenhus hemmingsen

Lars Fruergaard Jørgensen, der er adm. direktør i Novo Nordisk, undskylder for, at medicinalgiganten ikke har givet tilstrækkelige oplysninger om en kampagne for slankemidlet Saxenda.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også